Asiakaspalaute - Kiinteistöpalvelu Räsänen Oy

Arvoisa asiakkaamme!

Arvostamme saamaamme palautetta, joten sekä päivää piristävät kehut, että rakentava palaute ovat enemmän kuin tervetulleita!
Pystymme palautteiden myötä kehittämään toimintaamme ja varmistamaan palvelun laadun jatkossakin. 

Palautteen voi jättää anonyymisti tai omalla nimellä varustettuna. Toivomme kuitenkin, että taloyhtiön nimi tai osoite mainitaan jokaisen palautteen yhteydessä, jotta voimme hyödyntää palautteita mahdollisimman kattavasti. Jos haluatte, että otamme teihin palautteen myötä yhteyttä, niin laitattehan palautteeseen yhteystietonne ja toivotun yhteydenottotavan.
Kaikki palautteet käsitellään luottamuksellisesti.

Kiinteistöpalvelu Räsäsen henkilökunta kiittää ajastanne ja jättämästänne palautteesta !

    Asiakaspalvelun puhelinlinjat sulkeutuu poikkeuksellisesti keskiviikkona 3.9. ja torstaina 4.9. klo 11:30. Päivystysnumeromme palvelee tuttuun tapaan kiireellisten töiden osalta 24/7 numerossa 0102052500. Customer service phone lines will exceptionally close on Wednesday 3rd Sept and Thursday 4th Sept at 11:30 AM. On call duty helps 24/7 with urgent issues tel 0102052500.